| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion
|
533 besök totalt |
|
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion
Megasquirt V2.2, med MS1 processor och kapsling. Utgångstransistorerna gick pga avskavd kabelhärva vid fuelrailen. Satte ut en traderaauktion med utgångspris 200:- Fynd för den som har elektronikkunskapen, har den själv men går vidare i generationerna på MS istället. http://www.tradera.com/Megasquirt-ms Är det någon som undrar något mer, så maila gärna. hans-hellstrom kanelbulle glocalnet.net _________________ Hans Hellström Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-) |
![]() |
SÄLJES
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion
|
533 besök totalt |

