Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion
533 besök totalt
Snillet
Ytterby/Kungälv
Här sen Okt 2004
Inlägg: 35


Trådstartare
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion

Megasquirt V2.2, med MS1 processor och kapsling.
Utgångstransistorerna gick pga avskavd kabelhärva vid fuelrailen.

Satte ut en traderaauktion med utgångspris 200:-

Fynd för den som har elektronikkunskapen, har den själv men går vidare i generationerna på MS istället.

http://www.tradera.com/Megasquirt-ms1-insprutning-defekt--auktion_8251 . . . .

Är det någon som undrar något mer, så maila gärna.
hans-hellstrom kanelbulle glocalnet.net

_________________
Hans Hellström

Så fort ekonomin å tiden tillåter blir det bana med Puggen ! :-)
Citera
SÄLJES
S: Lätt defekt Megasquirt, traderaauktion
533 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande