| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW M3 E30 -87 - Köhler Racing *SÅLD*
|
5920 besök totalt |
|
Ett unik tillfälle att köpa dig en fin entusiastägd BMW M3 E30 -87 i färgen daytonaviolett. Lennart Köhler (Köhler Racing) fd. privata bil. http://www.kohlerracing.se/ Bilen har bara gått 1000 mil sen år 2001 och är entuasiastförsäkrad. Info: Motor: Renoverad med nya kolvar, blocket är borrat och honat till en standard överdimension samt strokad vevaxel vilket ger 2,4 liter. Toppen är portad av Köhler Racing, matchportat insug mot toppen, andra insugsventiler (från M5), Köhler Racing kamaxlar och rensad katalysator. Styrsystem: original Bosch med Köhler Racing trimchip. Transmission: Växellådan genomgången samt renoverad / uppgraderad. Chassi: Bilstein grupp N fjädrar & dämpare, fjäderbensstag i aluminium fram. Kaross: Evo III luftintag, Evo III vinge, Evo III framskärmar och M3 Cecotto vinge. Fälgar/Däck: BBS RX 8x18" med 225/35 Bridgestone Potenza S03. Inredning: M3 Cecotto läderinredning (violettfärgad). Övrigt: Delar som följer med mot pristillägg (xx 000 kr); xxx (sålt!). Pris: xxx xxx kr. Prutning sker på plats. Inga byten av intresse. Finns i Fagersta. Edvard, 073-789 00 00
_________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
|
Re:
Hej. om ev köpare väljer att inte köpa till mitt "paket" med delar, så får du köpa lysena av mig. _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
|
Re:
Hej. Fick ett bud på insuget, Hella lysena, bromsarna och läppen som jag har accepterat. Så tyvärr. :/ Ska sälja ACS speglarna ifall nån är intresserad. Pris 4500 kr (inköpspris för 2 år sen, 5000 kr (begagnade)). _________________ Edv@rd L@itil@ - Porsche 997 9ff GTurbo 750 - |
||
![]() |
SÄLJES
|
5920 besök totalt |