| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Seat Arosa med coilovers, ljud mm. *Såld*
|
1215 besök totalt |
|
SÅLD _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Du köpte ju den för typ fyra minuter sedan?
Du är fan i min klass med förvirrade bilköp!
|
||||
|
Re:
hehe ja trodde jag skulle behöva en bil men kör aldrig så känns så onödigt Haft denna ett bra tag dock 6-7 månader men kör inte så ofta så känns inte värt att ha kvar den trots att den kostar nada att äga. Blir en massa resor istället snart till Thailand!
Dock är vi nog lika vilsna annars
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Bilen finns kvar!
Ni som vill ha kompisar och ni som går under benämningen "sistaprisare" ber jag vänligt men bestämt att inte höra av sig till mig. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
oooOPS! Ta bort så kan jag "göra om och göra rätt" imorgon
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Sådär ja Det gick snabbt.
Hoppas datorn funkar till eder belåtenhet.
||||
![]() |
SÄLJES
|
1215 besök totalt |