| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Div BMW racedelar
|
2158 besök totalt |
|
Har rensat lite i garaget och hittade lite överblivna grejer. 2st oljetråg S50B32 3st tvåkammar oljepumpar från S50B32 (en ny och två begagnade) Tråg och pump passar på M50, M52, S50B30 för dom som vill säkerställa sin smörjning vid G-krafter
Ena tråget är modifierat för att rymma avskiljningsplåten från S50B30 samt att oljereturen är förstorad från 6mm till 13mm.
Smidda JE kolvar till S50B30, 86 i borr 11:1 i kompförhållande. Sålda Rejält portad S50B30 topp. mirafräst för 34x32,5 ventiler, 6mm ventilstryrningar, den har varit ut för ventilhaveri på treans cylinder så den är svetsad dock har det blivit lite porer efter svetsningen men inget som inte går att köra med.
2st 184mm Sachs lameller med Volvo splines.
Sprängkåpa S14 till getrag, upptagen centrumstyrning för att passa en Hewlandlåda.
S50B30: två uppsättningar kamaxlar 6st vevstakar 6st original kolvar Sats med 24st hårdare ventilfjädrar från BMW Motorsport och aluretainers till 7mm skaft Sålda S50B32: en uppsättning kamaxlar 6st vevstakarSålda _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
Re:
Tänkte mig ca 1500:- för dom, det är 31,7mm komphöjd på dom. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
|
|
||
|
Re:
Dom är 142mm med 21mm kolvbult och till 50mm vevlager. Nu åkte jag dock på ett vevlagerhaveri förra helgen så det är inte säkert jag kan sälja dom innan jag vet om det går att renovera staken där lagret har snurrat. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
![]() |
SÄLJES
|
2158 besök totalt |