Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1042 besök totalt |
McLaren- och Supersportbilsfanatiker sökes
Hej! Enzon och Toms bilsamling inspirerade mig på Bilsalongen. Jag har en massa bra bilder tagna på dessa bilar och skulle vilja göra en artikel på engelska. Nu inser jag dock min begränsning och undrar om någon har lust att hjälpa till med fakta och text kring dessa bilar - främst McLaren F1:an men även de andra bilarna och Enzon om intresse finnes. Det behöver inte vara några långa avsnitt, mer som en kombination av vackra bilder och fakta och kanske lite rolig historia med bantider, priser etc. Vill någon skriva om Enzon kan nån annan kanske skriva om Porschen eller Bugattin osv. Jag har som sagt det mesta redan i form av bilder och webplats så hör av er om ni är intresserade av detta lilla hobbyprojekt. ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Har du boken "Driving Ambition" av Doug Nye? Där finns nästan allt du behöver veta om McLaren F1. ISBN-nr: 1-85227-841-2
Jag köpte min bok på Margie i Stockholm. www.margie-bookshop.se _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag har ingenting förutom grundläggande kunskaper.
Ska jag fixa med bilderna, HTML...osv. Osv. OCH leta reda på text blir det inget av. Tid är en bristvara...tyckte denna 'time-share' var ett bättre sätt än att jag satt och tittade på bilderna och sen la ut dom i en post nånstans som glöms bort om en vecka. Bättre göra en riktigt HTML-sida. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
Letade upp denna gamla tråd, eftersom jag hittade ett forum som bara handlar om McLaren F1...
![]() ![]() http://www.automotiveforums.com/vbul Erik, hur går det med artikeln? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
- - - Han har ingen Enzo ännu, den ägdes dessutom av ordföranden i tyska ferrariklubben... Erik B, varför inte göra reportaget om bilarna med T själv? Han kan allt om sina bilar ![]() _________________ / H |
||
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1042 besök totalt |