Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 19 besök senaste veckan (12836 totalt) |
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
|
||||||||
GT-R snittar ca 1.4G runt ringen på Suzukis rekordvarv. HvS maxade CSL på 1.45G i motlutet på Swalbenswanz(1 kurva). Första driftbilden där jag driftar en vänster, det är den bankade Swanlbeswanz där HvS maxar CSL i hela 1.45.
Så GT-R bör gå fortare än CSL i svängarna t o m,... med rätt förare ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
Re:
![]() Nåja, snabbt och/eller brett går det ju oavsett vart du kör så det är ju inget nytt ![]() |
||||||||
Re:
Haha, beror väl på vems bil man lånar? ![]() ![]() Vackra bilder, på en hiskeligt hemsk csl, tur att du stripat av den ![]() _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
Re:
Ja det klart, det beror väl på ![]() Vissa älskade att hata wrapen, andra verkligen gillade den. Nåväl jag gillade orginalet som Alexander Calder gjorde till Herve Poulain inför 24 H, 1975 BMW 3.0 CSL Art Car by Alexander Calder. Det bästa med en wrap är ju att den inte är bestående, den går lätt att ta av. Under tiden skyddar den oxå fint från allt stensprut på bankörningen t e x. http://www.cartype.com/pages/345/bmw _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
Re:
Kommer nog dra folie på min bil för och skydda mot stensprut, sen om det bara blir genomskinlig folie på utsatta ställen eller hela bilen i en annan färg får vi se. Är lite sugen på vit bil till sommaren ![]() Däremot lär det nog aldrig bli massfärgad bil ![]() Foliejobbet är ju riktigt bra gjort på din bil, var gjorde du det? _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||||
Vit folie är fint
![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 19 besök senaste veckan (12836 totalt) |