| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Peltor G6 hjälm med Intercom & Sparcoskärm NY!! SÅLD!!!
|
4542 besök totalt |
|
S: Peltor G6 hjälm med Intercom & Sparcoskärm NY!! SÅLD!
SÅLD Hej! Har en Peltor G6 med intercom och sparcoskärm stl L (60) som endast är provad en gång som jag vill bli av med. Perfekt för alla banåkare eller rally. Nypris: ca 4700:- Pris: 3000:- eller bud. Maila på joacim_a@hotmail.com Bara att handla en riktigt fin hjälm till superpris!!!! MVH// Joacim Andersson
_________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
Re:
Haha....ja det är ju ett "jobbigt" problem du har då.... Men kolla lite så är det bara att du hör av dig.
MVH//Jocke _________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
Jag har samma storlek och är också ganska "intelligent"...
Problemet är att XL är rejält mycket större. L kändes för liten när jag testade första gången men man kan trycka till stoppningen vid pannan med händerna så känner man bättre hur den blir efter ett tag. Bara ett litet tips.
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
|
Re:
Är precis som TPR säger så är det stor skillnad mellan L och XL. Jag har själv ganska stort huvud (dock inte pga intelligens) ovh jag provade XL men den var mycke för stor så då tog jag L. Det att "göra" den lite större oxå enligt TPR:s rekomendationer.
MVH//Jocke _________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
Re:
Haha....låter bra.... Bara att du åyerkommer med svar efter att du har provat... MVH//Jocke _________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
_________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
|
Re:
Har för mig att reglerna är ändrade och att HANS-clips inte längre får eftermonteras. _________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
Re:
Tjockskalle, tror jag det brukar kallas...
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
|
Nypriset idag ligger på 3885:- inklusive skärm & moms, ligger du kvar på samma pris som förut?
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Peltor G6 hjälm med Intercom & Sparcoskärm NY!! SÅLD!!!
|
4542 besök totalt |
