| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
ta bort
|
4988 besök totalt |
|
Senast ändrad av Euromaster Malmö / Henrik, 18 Feb 2009 11:05, ändrad totalt 11 gånger
ta bort
ta bort _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||||||
|
Nu har jag en fråga då du helt tydligt är i rätt branch...
Vilka profiler lägre än 50 går att få tag på (även om det innebär lång leveranstid å något dyrare däck) i dimensionen 205-225/15? _________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||||||
|
Re:
Hej Urban Är det R-däck eller vanliga gat/sportdäck du är på jakt efter ? Bilmodell som de ska på ? Ge mig lite mer info så ska jag forska åt dig imorgon på jobb Mvh Henrik _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
Jag är egentligen intresserad av alla alternativ då jag (förhoppningsvis) kommer att spendera många mil i både trafik och på bana. Bilen i fråga är från början en Suzuki Swift av årsmodell -88, men ha inte för mycket av det i åtanke då numera endast vissa delar av plåten ser ut som den gjorde från början
_________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||||||
|
Skickar du och går det att köpa framåt sommaren eller är det ett parti? (har en omgång nya men det går säkert åt fler).
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
|
Re:
Hej Björn om inte NDI höjer priserna så gäller detta tills de höjer bruttopriserna.. Mvh Euromaster _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||||||
|
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||||
|
Re:
Får hjälpa de hårt arbetande, och trevliga!, Euromaster-grabbarna lite... Många tillverkare gör gatdäck i storleken 195/45-15, och några få har 205/45 och/eller 215/45-15 i sortimentet. I lägre profil är det svårt, närmast är nog gamla godingar som 285/40-15 och 335/35-15 (om de fortfarande finns att få tag på...). Det sistnämnda är originaldimension på Lambo Countach. Det vanliga gatdäcket Toyo Proxes T1-R finns i både 205/45-15 och 215/45-15. I R-däck finns mig veterligen bara Kumho Ecsta V70A i lägre än 50-profil i 15-tum, då som dimension 225/45-15. (Ryktas att R888 skall komma i den storleken men hittills verkar de inte gå att få fram.) Mvh Martin (som driver Wheelbase och också kan "lite" om däcksstorlekar) _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
|
Re:
Tack tack.., jag fick även ett PM från en glad entusiast med liknande uppgifter.. Det kan nog se ut som att jag får lägga på däck i storleken 215/45-15, men önskvärt hade varit 225/40-15. _________________ Urban Granberg - Åker Swift GTT, den enda i världen. |
||||||
|
Re:
Urban >> Får be 1000 ggr om ursäkt att jag inte sbarat , har fått vara hemmapappa med 2st små söner+sambo med influensa så har inte varit på jobb sen i onsdags
Martin: Tack för hjälpen, alltid lika hjälpsam. Tycker du ska göra ett "kundbesök" i Malmö inom snar framtid Skulle vilja säga att Martin är R-däcks gurun nr 1 för er som behöver specialhjälp ..
_________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||||
|
Re:
|
||||||
|
Re:
Vad RF stog för hade jag koll på men vad reinforced innebär för körupplevelsen vill jag gärna veta. Jag förstår grunden men orkar någon utveckla det en smula? Måste hålla med om att det är tokigt bra priser Euromaster håller! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Tyvärr så höjde NDI sina priser med ca 25% 1/2-2009
Har uppdaterat priserna och med glädje lagt till en hel del nya Dimensioner som glädjer bla CSL, 997GT3RS åkrana Mvh Henrik _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||||||
|
Även FWD/RWD-åkare med 15" som valt vapen! Priserna är ju troligtvis minst lika konkurrenskraftiga efter 1/2 som innan.
_________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||||
|
Vi har gjort om annonsen lite..
Hör av er vid intresse (gärna per mail eller telefon) så besvarar vi era frågor a.s.a.p. Upge att ni är user på detta eminenta fourom så vi har koll
_________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||||||
![]() |
SÄLJES
ta bort
|
4988 besök totalt |