| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Peltor G6 hjälm med Intercom & Sparcoskärm NY!! SÅLD!!!
|
4542 besök totalt |
|
Re:
Dalhems.com kollade jag på, då blir det en ny
|
||||
|
Re:
Kollade deras sida nu och den för 3490:- är utan intercom bara så du har kolla på det. Den hjälmen som jag sålde är inbyggt intercom och kostar hos Dalhems 4220:-. Sen har dom inte Sparcos visir utan Peltors visir. Sparcos visir är mycket snyggare så jag valde det istället. MVH//Jocke _________________ Joacim Andersson BMW E30 325 Touring |
||||
|
Med risk att verka tjatig så lägger jag in kopierad text direkt från deras sida (dalhem):
G6DL Peltor G6 med intercom large 59-60 3.675:- VT35 Visir typ Bell till Peltor G6, G7 och G77 210:- Tillsammans: 3885:- Förstår det med visiret
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Peltor G6 hjälm med Intercom & Sparcoskärm NY!! SÅLD!!!
|
4542 besök totalt |
