| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:36 x 0,95 l rejsolja för 1:- vid köp av FIA stol
|
514 besök totalt |
|
S:36 x 0,95 l rejsolja för 1:- vid köp av FIA stol
Under Februari erbjuder Wasp Racing ett big pack rejsolje paket för 1:- vid samtidigt köp av Reverie XRC Wide, en av marknadens lättaste Hans kompatibla stolar (4,9 kg). Här syns den i vår 944 S2 som är under ombyggnad inför 2009:
För dig som tycker färger är kul så finns stolarna med allsköns olika klädslar och som du ser passar de även bra i ditt vardagsrum (på soffan hemma hos mig):
Blixten gör inte det pippigula lädret riktigt rättvisa men bilen blir i alla fall svart med gul strajp, gula fönsternät och gula stolar, jättefint eller hur ! AIK eller Luleå hockey beroende på vilken ända av landet man bor i! Stolen bredvid FIA stolen är en enklare GT stol.
Registrera dig först för rejsa rabatt enligt https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Titta in på Waspracing.se och välj gruppen "specialerbjudanden för klubbmedlemmar"- Mvh Torbjörn _________________ Torbjörn Linderson |
![]() |
SÄLJES
S:36 x 0,95 l rejsolja för 1:- vid köp av FIA stol
|
514 besök totalt |
