| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Söker ngn duktig på glasfiber
|
1265 besök totalt |
|
Har ett problem som jag skulle vilja ha hjälp med. Bygger en porsche cayman s racerbil och behöver hjälp med dörrar. Är det ngn här som vet ngn som kan gjuta upp ett par 987/997 dörrar i glasfiber med inom hyffsad tid. cayman dörren skiljer sig mot 997 dörren i rutramen, det är det enda. org cayman/boxster/997 dörrar finns självklart att låna för avgjutning. tack på förhand |
||||
|
Hört med johan på custommania? www.custommania.se
Annars är sportvagnskonsulten ett alternativ. Inget av ställena ligger dock i stockholm, det skulle ju underlätta i ditt fall. _________________ Mathias Hellqvist |
||||
|
Re:
Jag har slutat tagit på mig komposit grejer pga. det tar för lång tid som jag inte kan vara i garaget pga alla ångor efter jag plastat. |
||||
|
Re:
Sorry!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Jag ska nog kunna hjälpa dig.
Men vill du inte hellre ha dem i kolfiber? Vikten blir ca 2kg i kolfiber och ca 5kg i glasfiber /st Pris för kolfiberdörrar hamnar på ca 12-15000:- /dörr ink. gjutning av formar. Har de rutram? Du kan maila mig på kristian@sportvagnskonsult.com mvh |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
1265 besök totalt |