| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
|
52561 besök totalt |
|
Re:
NU finns 265/30-19 samt 305/30-19 I 888 sortimentet... Henrik _________________ Euromaster Malmö Lundavägen 64 040/290766 malmo60(@)se.euromaster.com ta bort () runt @
Henrik Hellman |
||||||
|
Re:
och en hel drös andra nya dimesioner oxå! _________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Ja tydligen har grossisten gjort sjuka höjningar. Tex. från 740kr/däck till 1200kr/däck för 195/50 15 Man kan fatta att priserna stiger, dollarn tex har gått upp med 25% under året. Men en 62%-ig höjning är helt oacceptabelt.
Men sista ordet var inte sagt än, men detta var verkligen inte muntert... |
||||||
|
Re:
Stora problemet är att många R-Däck inte har följt prisutvecklingen tidigare utan legat kvar på samma. När det nu är tvunget att höjas så kommer allt på samma gång! Mvh Nelzon TWS Däckservice _________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
|
Re:
Bör komme en under nästa vecka! :-) Jag återkommer.. Det finns ju lite nya dimensioner att välja bland oxå! :-) _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||||
|
Re:
Jag ringde för att kolla, priserna va då strax över Nelzons priser för min dimension. Men det kanske kan ändras
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
|
jag skulle vilja veta bästa pris på 215/40(45)-17" Toyo R888 GGG... ngn som kan hjälpa mig?
|
||||||
|
Halloj
Nu har jag fått nya priser från däckgubben i Kalhäll! :-) Håller på att kolla med grossisten om lev tider. Återkommer i det ärendet! :-)
Mvh Peter _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||||
|
Re:
Hur ser priserna ut mot övriga leverantörer? Mvh Pete _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||||
|
Re:
Dom ligger uppskattningsvis 5-10% över BVS här i Västerås... http://www.blocket.se/vi/20918380.ht _________________ Daniel Hedman |
||||||
|
Antar att de inte finns, men måste fråga. Jag söker r-däck som är 225/40-17 men verkar bara finnas med 45 profil?
_________________ Anton Gruffman Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5 Gatbil: Porsche 996 - Såld http://www.gruffmanracing.com |
||||||
|
Re:
Tyvärr är detta prislistan från grossisten! :-/ _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||||
|
hej,
Var hos Dennis och fixade 2 nya däck idag. kanonservice som vanligt
Beställde igår vid fyratiden och idag sitter dom på bilen (Corden framme och race på lördag=panik) Dennis har två stycken 225x45x16" på hyllan som en strulkund beställt men inte hämtat. Säljes extra billigt. 1800:-/st Ring Dennis på 08-583 505 31 om du är intresserad. _________________ Christian Lindblom |
||||||
![]() |
SÄLJES
Bra pris på R-däck Toyo R888(Gatlegala) NYA PRISER 2009
|
52561 besök totalt |