| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Återfunnen. Porsche 944 -84 Göteborg
|
1714 besök totalt |
|
Fick precis se at min bil är borta... Porsche 944 -84 champangemetallic (Guldaktig) LRL610 Stulen på Gibraltargatan Göteborg Försvann någon gång mellan midnatt och 07:45 6:e feb. Hoppas ni kan hjälpa mig med lite carspotting nu. ska ut och leta senare, på hissingen främst. är det ngn som har förslag lite mer precis var jag ska börja leta? Lägger upp senaste bilden jag har med vinterdäck på
om någon ser något, Ring mig på: 0731-599699 tack på förhand Är tråden i fel forumsdel får ni gärna flytta den MVH Andreas _________________ Andreas Larsen |
|
Inte roligt när det händer! Hisingen e nog ett bra ställe å leta, backa, biskopsgården, ringön kanske e lämpligt å börja med.
Tyvärr stal dom nog inte din bil bara för att köra runt å leka med. Lycka tll!! Mike _________________ mikael englund |
|
Kan vara lämpligt att söka sig mot de östra stadsdelarna också skulle jag vilja säga... Där upphittades min bil (och många andra) när den var stulen.
Ska hålla ögonen öppna när jag är ute och kör i alla fall. _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
|
Hittade min bil i bergsjön när den blev stulen för
några år sen. Skall hålla ögonen öppna, kör 15mil i storgöteborg var dag. Hoppas på tur.
|
![]() |
SÄLJES
|
1714 besök totalt |