| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: bakvagnsbalk e30 med justerbara hjulvinklar.
|
1236 besök totalt |
|
säljer en bakvagnbalk till e30 med kit från millway för justerbar camber samt toe. brickorna sitter så du både kan justera mer samt mindre camber/toe än orignal. sakerna monterades våren 2008 och då fick även balken blästras och svart pulverlack på sig. en av de fyra exentriska skruvarna har fått lite dåliga gängor men inget som stör mer än att de går lite trögare och skruva på muttern. annars fint skick!
pris: 800kr finns i kinna mellan borås och varberg. kontaktas på rejsa eller på 0738211160. |
||||
|
Re:
Tänk om jag köper den före dig Niklas... Då finns det ingen kvar till dig, och om du verkligen vill ha den iallafall så kanske jag kan tänka mig att sälja den till dig för... sisådär femtusen.
_________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
|
Re:
Ja, tänka sig, det var visst inte bara jag som hade hört av mig på annonsen.
Har redan en fräsh bakvagn liggande och tänkte köpa justeringsmojängerna från Millway, men det hade ju sparat en del jobb. om jag får köpa den så kanske jag får pengar över till att köpa andra prylar av dig...
_________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
|
Såld till P.Björk, han va den första som kunde erbjuda sej att hämta. Och som sagt priset var nog lite väl lågt med tanke på intresset
|
||||
![]() |
SÄLJES
|
1236 besök totalt |