| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Hvordan gjore min 996GT3CS til en baneracer ???
|
943 besök totalt |
|
Hei kjære racing-grannar.... Jeg har nettopp byttet ut min 996 turbo med en 996 MK1 GT3CS. Jeg kommer til å kjore Porsche klubbracing i Norge (og litt i Sverige), div Trackdays samt årlig tur til Scuderia (Nurburgring) og Spa. Jeg onsker: - Å oke motorens effekt - Å geare ned gearkassens utveksling - Å gjore bilen lettere - Bedre bremser - Bedre understell (har PSS9 nå) Kan jeg få noen tips av dere om hva jeg skal velge, deres erfaring og evtl om dere har noe til salgs? Takk for hjelpen
_________________ 2000 Porsche 996 GT3 Clubsport Sveinung Tinnes-Mork |
|
Lägg gärna upp dina tips & råd här i tråden. Det finns säkert fler som är intresserade. Jag är iallafall väldigt nyfiken
Det är väl ändå vitsen med detta forum.. _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
|
- Å oke motorens effekt bätttre luft box,chip,avgassystem
- Å geare ned gearkassens utveksling cup slut växel och ändra ett par av växlarna - Å gjore bilen lettere huv,batteri - Bedre bremser 6kolvs oken och cup skivor - Bedre understell (har PSS9 nå) Öhlins eller intrax eller cup funkar Detta är ett par tips och prisvärda modds _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
![]() |
Skruva banåkabil
|
943 besök totalt |