| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: E36 Coupe kaross
|
639 besök totalt |
|
Jag skulle vilja köpa en frisk och fräsch E36 coupe kaross som jag kan ta plåtdelar ifrån. Eller en nyare 328 med rasad motor t ex. Har studsat mellan räckena på E4 med min trafikförsäkrade 328. Så enklast vore om jag får tag i en fräsch kaross som jag kan plocka dessa delar ifrån: * framskärmarna * dörrarna * frondelen med dimljus * skära loss hela baksärmarna * vänster framlyse * båda framblinkers * ev. styrstag och ev. fälgar för vinterdäck * lister i stort sett runt om Har du en coupekaross som är fräsch i plåten el. något liknande du tror passar mina behov så skicka mig ett mail med bilder på kaross så kan jag ringa upp dig. _________________ Erik Forsberg |
||
|
Re: K: E36 Coupe kaross
_________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||
|
oscarJ:
Jomenvisst. Hann byta till 3.15 diffbroms, montera motorvärmare, täta insuget, renovera växellänkaget inkl. M-spak plus lite allmänt småpyssel. Körde en konbana också där bilen gick mycket bra. Sen en vecka före jul så dök det upp ett rådjur på E4 mitt i natten som jag reflex-väjde för och studsade som sagt mellan räckena....
Så nu är den inte så vacker i plåten längre. Men den ska leva igen!
_________________ Erik Forsberg |
||
|
Re:
Skönt att höra att du klarade dig och att du har varit nöjd med bilen för övrigt. Du får slänga upp en tråd om bilen när du har hittat en kaross! Hade varit kul att se före och efter bilder. (tror jag....) Lycka till! _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||
![]() |
SÄLJES
|
639 besök totalt |