Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2246 besök totalt |
Säkert varit upp förrut, men jag kan inte sluta titta på denna.
Vilket spårval och flyt han har i körningen gubben! ![]() Tempot i böjen efter flugplatz. ![]() http://video.google.com/videoplay?do Nån som har en med bättre upplösning så upp med den för böveln.. ![]() _________________ ![]() |
||||||
Ja, den är bra. Första gången man kollade så titta man om man råkat komma åt snabbspolnings knappen då dvd:n, men inte
![]() Man fick med denna på dvd när man köpte tidningen "Sportbilen" (Nurburgring special) tror det var -07. Kanske någon i Götet som har den. MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||||
![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||
Har den DVD:n hemma, vet inte hur många gånger man sett den
![]() ![]() Det märkliga är att den verkar vara borttagen från youtube, letat efter den där med jämna mellanrum men hittar den inte. ![]() |
||||||
Urk har aldrig laddat upp nåt på tuben ![]() ![]() |
||||||
Japp, har försökt laggt upp andra filmer från renn.tv men dom tas bort på en gång, ingen idé att försöka tyvärr. _________________ Torbjörn Nyberg |
||||||
Lite konstigt att de får vara med på video google, men de har väl gjort nån deal med dom då.... ![]() |
||||||
Har också en DVD med bla denna sekvensen. Filmen innehåller förutom detta varvet på ringen med Hans Stuck, även ett med Boris Said samt ett med Duncan Huisman i samma bil. Filmen är totalt 51 min och kvaliteten helt okay.
Denna DVD:n samt ett antal andra mycket sevärda M3e30 filmer köpte jag för några år sedan av en kille i USA; Lance Richer, som sammanställt flera av dem själv (dock inte den ovan). ![]() Mvh /Jonas _________________ Jonas Sandborg BMW M3 E30 -87 Såld BMW M3 E90 -11 Såld BMW 3.0 CSI -72 Porsche 996 GT3 -04 Såld Lotus Exige S240 -08 Shelby gt350 -17 |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2246 besök totalt |