| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Bromsvåg ihop med ABS???
|
1 besök senaste veckan (1582 totalt) |
|
Bromsvåg ihop med ABS???
Jag bygger en BMW 3-serie E30 som är lite speciell (info finns i min bil tråd) Jag bygger ett bromssystem med stående pedalställ och utan bromsservo. Bilen har ABS från början, så all el osv finns. Just nu har jag inte ABS enheten i bilen. Min fråga är, kan man köra ABS med bromsvåg och utan servo? _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
_________________ ________________________________________ Slobodan Kostic www.kostic.nu Spons BSR KRB EAAB Peter G |
|
Ungefär så tänker jag med, men det där att inte ha servo men ABS.. jag vill fråga innan jag lägger ner energi på att bygga skiten..
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
|
Jaha.. Då är det väl bara att försöka mecka tillbaka grejjorna då och se om man kan få igång det
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
![]() |
Skruva banåkabil
Bromsvåg ihop med ABS???
|
1 besök senaste veckan (1582 totalt) |