Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 5947 besök totalt |
Sökfunktionen fungerar inte?
När jag provar att söka så får jag resultatet 0 ![]() Har provat att söka på ordet BMW, men resultatet 0. Kanske helt enkelt inte finns några inlägg med ordet BMW på forumet ![]() |
||||||
Lite udda med tanke på att G25 ger massor med träffar.
Men det finns säkert en vettig förklaring till detta, kanske det funkar bättre att blanda boktäver och siffror? EDIT: Eric var lite snabbare... _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||
Re:
Holy smoke dude, are you on crack ![]() ![]() Vad är det som är så roligt ![]() |
||||||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() 4år gammalt ![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
Prova Google och skriv "bmw m3" site:https://rejsa.nu ger ungefär 3 640 träffar från rejsa.nu för "bmw m3"
Sedan kan man använda Sök inom resultat ex "bromsar" ger ungefär 329 träffar. Lite trubbigare verktyg än forumets egna sökmaskiner men användbar. _________________ Martin W. Norlin "For a moment, nothing happened. Then, after a second or so, nothing continued to happen." |
||||||
Re:
Aha. Ska testast ![]() _________________ Daniel Steiner |
||||||
_________________ ![]() |
||||||
Varje gång jag gått in på rejsa genom åren så har jag tryckt på "sök-knappen" sedan matat in mitt användarnamn "Nisse977" under "författare" för att få upp alla trådar jag skrivit i och på så sätt se vilka som uppdaterats senast osv.
Hur gör jag nu med nya sökfuntionen? Skriver jag i mitt namn får jag upp allt möjligt, men inte i ordning för vilket som uppdaterats senast. Kan vi inte ha både "rejsa-sök" och "google-sök" knappar? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
Re:
Ska fixa nåt. Problemet med den gamla är att när folk råkar söka på för databasen lite jobbigare saker så stannar hela rejsa.nu i någon minut.... _________________ ![]() |
||||||
Re:
Men din sökning finns ju direkt tillgänglig på alla forumsidor: "Egna: 1d 3d 7d " _________________ ![]() |
||||||
Re:
Ähhh, det räcker om du ger moderatorgruppen tillgång till den.. ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Re:
Det är ju då man hinner gå och hämta en fika... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2 >> 5947 besök totalt |