| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: R-Däck 215/45-17 SÅLDA!!!
|
929 besök totalt |
|
4st Beg Silverstone FTZ-RR skick enl bilder. 2 av däcken är lite defekta enl bild, dock har det varit sen första körningen. Pris: 1200kr+ ev frakt
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Ja du, jag kan inte säga något om det, det vore dumt, ingen kan ju lämna en garanti på beg däck.
Men tycker väl inte det är så dyrt heller(300kr/st), tänkte om det är någon som är lite ny på bana och inte vill lägga så mycket som en ny uppsättning kostar. Man kan ju lägga dom 2 sämsta på icke drivande hjul exempelvis. Jag skickade ju stolarna billigt till dig innan, så du vet ju att jag fixar det om du vill
MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Re: S: R-Däck 215/45-17
Kan vara så, bara haft en omgång sådana, men jag vet att ni rallyåkare kör med sådana. _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
Re:
Jo precis...jag är lite ny och skulle vilja testa r-däck för första gången...men gärna utan att dö:) hehe. Min driver på alla fyra... Är sugen men skulle jättegärna vilja ha ett utlåtande från någon här som vet mer än jag?
_________________ Stefan Cupaiuolo 205 GTI MI16 -88 |
||
|
SÅLDA. (med gratis frakt
)
Tack Daniel för dina erfarenheter, jag hade inte så många själv när det gällde dessa. Men man behöver ju inte köra ner dom till korden
MVH Narin _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
![]() |
SÄLJES
|
929 besök totalt |