| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Fiat 500 1.2 Lounge
|
770 besök totalt |
|
Tyvärr måste göra mig av med min lilla ögonsten då det vankas barnvagn. Det rör sig om en Bossanova-vit Fiat 500 1.2 Lounge med svart/vit pepitarutig klädsel. Utrustning: -AC, -CD/Mp3-spelare med Bluetooth, talstyrning och USB-ingång -Glastak -Lackade dörrlister -Fjärrstyrt centrallås -Aluminiumfälgar, turbinstil -Höj/sänkbar stol -Multiratt i skinn -Kromade lister -Dimljus -Servostyrning med city funktion -El-hissar -El-speglar med värme -7 x Airbag -Färddator -Vinterdäck på plåtfälg med navkapslar Bilen är importerad av mig, ny från handlare i tyskland, och omfattas självklart av alla fabriksgarantier. Bilen klassas som miljöbil(119g/km) och är väldigt billig att skatta och försäkra. Mätarställningen är 940 mil. Byten kan vara av intresse, och då favoriserar jag A3 Sportback, A4, och Golf V, men har någon ett annat förslag så är det välkommet! För detta hade jag tänkt mig 100' Bilen finns i Stockholm Davidkarlsson74@hotmail.com 070-6012929
_________________ David Karlsson Alfa GTJ 1600 -75 med tuff motor och lite väghållning. Vissa skulle kalla den skabbig, själv föredrar jag rejsigt bruksskick med vacker patina. |
![]() |
SÄLJES
|
770 besök totalt |