Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 37 besök senaste veckan (79270 totalt) |
I år har vi lyckats. Alla bilarna står (hänger - bra med lift för man får en parkeringsplats till
![]() ![]() Den bruna som står inne i hörnet är väl några timmar från att bli klar men den är inte inplanerad att köra med heller ![]() ![]() ![]() Årets huvudvapen! Vi har inte planerat in några modifiering alls till i år. Skönt på ett sätt. Det blev en ny topp och en ny mappning på Audin bara. Vilket gav bra resultat också. _________________ Daniel Steiner |
||
Hello,
Här kommer familjen Löhr's bidrag. Lite rörigt men trevligt. Kanske någon kan hjälpa mig att komma igång med slutjobbet på 356:an?? Egentligen är det bara det roligaste kvar. Några delar måste dock införskaffas men i stort sett är den komplett. ![]() _________________ Bernard Löhr |
||
Ja ha så här huserar en annan då lite blandade bilar å annan bråte
![]() å framför allt ork o lust å så lite bilder då ![]() ![]() ![]() Ps porshen behöver lite nya baklysen om någon har det ligandes _________________ Alf ryhn |
||
Vill bjuda på en vinter bild av mitt mekande..
Dock lite OT, för Garage är att ta i... Snarare en spjälsäng med tak ![]() |
||
observerar trummset och några stärkare i hörnet...precis vad som behövs i ett garage, men var står Hammond B3'an? ![]() Jag tror att dom flesta har stereo i garaget men att kunna riva av några låtar live i garaget är ju suveränt! ![]() ![]() _________________ Johan Liedholm Ford Fiesta -06 VW ID3 |
||
Minus 20, inne på tredje veckan.....
Inne är det 18, alldeles lagom. Däremot går det sakta i garaget, enda bilen som får kärlek är Caben, ska rulla i sommar. ![]() ![]() ![]() Cigarren står och väntar på uppmärksamhet. ![]() Dragbilen har slipats. ![]() Ghian och Porscherovan väntar också på husses kärlek. ![]() ![]() Som sagt, bara lite tid som fattas.... ;-) /Stefan _________________ Stefan Persson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 37 besök senaste veckan (79270 totalt) |