Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8795 besök totalt |
9/4 - 13/4 2009 Påsk på Nürburgring
Tjenare! Tänkte kolla om det är några andra som ska ner under påskhelgen (om det inte är snö). Vi är 2 bilar som ska ner... hoppas på att kunna köra utan tak som vanligt ![]() Vi har bokat boende på Hotel Zur Burg. /Magnus |
||||||||
Re:
Nu ska du inte vara sån ![]() Påsken ligger ju rätt sent i år så jag hoppas på det bästa. ![]() /Magnus |
||||||||
Re:
Förra året var ingen hit, och det kan inte bli likadant två år i rad (så ta med dej nya audin å följ med) vi är ett gäng på 15pers som tar färjan ifrån göteborg kvällen den 8 till kiel Sen lite reklam för en Ny club som heter (Nordschleife under 8 minutes club) Det kommer en hemsida under nästa vecka,Nordschleife.se Där kan man köpa T-shirts,keppsar,stickers, ock ett forum för inlägg samt bilder Tröj leverans skall vara klart till påsk!! (så stefan jag har sparat en åt dej) väl mött Anders.C _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||||||
Påsk låg ca en månad tidigare förra året... mitten av mars och nu är det mitten av april så vi har lite bättre chans till bra väder tror jag.
/M |
||||||||
Re:
Det blir folk fra Fredrikstad, Nesodden, oslo, Jessheim, Hamar og Elverum. Många Ringrävar ![]() Hoppas bara vi blir klara med bilen https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ ![]() M3E30 2.5 291hk M3GT 295hk M535i E12 TURBO 550hk |
||||||||
verkar ju helt hopplöst med Ryanair nu för tiden???
Finns ju inte ett flyg som passar till pask fran Göteborg iaf!! Scheisse.... Funderar pa att slänga om reseplanerna!!!!! > ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Haha! Ja spara en åt mig. Stl M, för jag har blivit superlätt nu ![]() Förra året var riktigt jobbigt. Att tillsammans med typ en halv miljon andra ringenentusiaster sitta o titta på hur den helgen totalt snöade bort. Det är som någon nämde, nästan en månad senare i år. Förhoppningsvis medför det lite stadigare väder. Kör ni Anders eller trailar ni? _________________ Stefan Larsson |
||||||||
Re:
Funderar på att eventuellt köra ner bilen den helgen, men det är ju hemresan kvar. Taxi från skavsta ![]() _________________ Henric Hägglund |
||||||||
|
||||||||
Re:
höger aller vänster ![]() Du är alltid välkommen, sa kör jag din nya pa Gotland ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
volvon menar du???? ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Re:
Nja, den är inte vid liv längre ![]() Ifall jag kör ner är du välkommen att åka med _________________ Henric Hägglund |
||||||||
Re:
aha, tackar. Höres i nästa vecka! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
Nu börjar det närma sig...
Inga mer som har bokat in sig över påsk? Var ska ni alla bo? Hotel Zur Burg blir det iaf för oss som vanligt. Temperaturerna ser ju ut att ordna upp sig om man kollar nån vecka framåt: http://www.accuweather.com/world-for Ska man köra på R-däck eller gatdäck när det är runt 10 grader? /Magnus |
||||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 8795 besök totalt |