| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2009-05-09 Gotland Ring med CRS; Även andra bilar välkommna!
|
9191 besök totalt |
|
CRS = Club Renault Sverige kommer att ha en banträff på gotland ring. Se inbjudan nedan. 25 platser kommer att finnas för ej klubbmedlemmar samt bilar som inte är renaulter
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||||
|
Re: 2009-05-09 Gotland Ring med CRS; Även andra bilar välkom
De är nog den dyraste träffen jag har åkt på hitentills.....
MEN jag åker ändå! bara för att få åka på GR redan i maj
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
kul en räcer merca
Tyvärr så blev det lite dyrt men går inte att göra nått åt eftersom det är så dyrt att hyra banan... men kul kommer det att bli
_________________ Hälsningar Magnus Janard Svänger med Renault Clio 16V, Dauphine "proto" och R8 Gordini samt bygger en Renault 4CV SPORT Brummar det så är det kul ! |
||||
|
Re: gotland ring
Heldag enl inbjudan: "ca 09:30 - 16:00 bankörningspass efter kommande körschema för grupperna" Så ja de blir åka av! de ända jag hadde sett och som har funkat kanon när jag har varit där med Alfa-klubben är öppen depå! _________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
||||
|
Då är det ju bra med valuta för pengarna om man jämför med vanliga allmänhetens bil. Man är ju grymt sugen alltså, är ju nära och bra
, tyvärr börjar det ju närma sig tentaperiod just då
_________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||
|
Kanske lite tidigt att veta nu, iaf för mig, renån jag har är för slö, "räserbilen" vet jag ju inte ens om den är banduglig då
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
|
Re:
Vet Ej har mailat inte fått svar...
Hoppas på positivt sådant
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
|
Borde finnas kvar... hör av er till mig om ni inte får tag på honom...
om det är så att 15 min blir för kort så är vi inte omöjliga vi lär märka när vi väl är där
||||
|
Re:
Tror du att du kan syöta på honom ? Hab nåt mig på cat7even (at) hotmail.com
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
|
Hur ser det ut med bokningar?
Finns det platser kvar? Vet att jag är SENT ute, men var inte säker på om bilen skulle hinna bli klar eller ej. mvH patrik _________________ Patrik Rosén Speedlab Crew - http://www.speedlab.se 3D-printing/Design - http://www.brainglow.se Instagram - https://www.instagram.com/brainglow.studios/ |
||||
![]() |
Inför träffar
|
9191 besök totalt |