| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 13" is-däck nu med Bilder!!!!!!! och Fakta.
|
1202 besök totalt |
|
Lösa däck utan fälg, bra skick, inga bider tyvärr,kanske kan fixa med de dröjer nog lite då.. Finns i färentuna/mälaröarna 2000kr 070-5589128 Matte _________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
|
_________________ David Bjurshammar ___________________ Audi A4 1.8 T -Banbilen Caddy TDI-R carrera cup - Bruksbilen VW LT45 - Biltransporten Cigarette Cafe Racer 35 - Båten |
|
skicket är bra! viste ja mer så skulle ja skriva de:) bor inte där däcken är..men kanske kan åka till syrran o hälsa på i helgen o kolla närmre på dom
13"..ja dom e rätt smala..155 el nått men som sakt ja får titta närme o komma med fakta ikväll el imorn hoppas jag, och då fixar jag bild också. /Mattias _________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
|
Hej! här kommer bilderna! Axxor Rally 155 13" varenda dubb verkar sitta kvar!! ca 8år gamla
Dom finns nu i Stenhamra utanför sthlm 1600kr 070-5589128 /Mattias _________________ Mattias Harvig Hjälp o flytta bilen? Jag har BE kort och bilsläp här i Sthlm Skicka ett pm för kontakt |
![]() |
SÄLJES
|
1202 besök totalt |