Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1283 besök totalt |
Lite bilder från helgens isåkning.
Första bilderna är lite dåliga på grund av massa snö på lördagen, söndagen bjöd på uppehåll och ny plogadbana. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Jasså, var det ni som åkte BMW... Hade jag vetat det så hade jag ju kommit och pratat lite. Jag såg ingen jag kände igen och kände mig jätteensam, min generation har väl slutat att leka.
![]() Snurrade upp en halv tank på fredag och lördag med min gröna Passatkombi, fast den brukar ingen se, så jag klandrar er inte om ni missade mig. ![]() ![]() Men jag blev så otroligt trött på alla spolingar som istället för att försöka följa banan ska försöka åka så långt utanför spåret som det bara går och inte heller rätta till påkörda däck efter sig. > ![]() Gnället är väl en generationsfråga det också kan jag tänka mig. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
jupp, vi piskade den röda E30 turbon med isdäck
![]() Bana blev mer och mer som en ovalbana juh längre tiden gick på lördagen, lite tråkigt när de blir så. Söndagen va riktigt bra, gjorde om hela banan så de blev riktigt mycke kurvor ![]() Du får komma fram och snacka lite nästa gång du ser bilen ![]() |
||||
isbilder är alltid trevligt! här är en lite länk från när jag var ute och gasade lite i helgen. lite bättre bana att åka på hade ju inte varit fel! http://www.youtube.com/watch?v=XmMkO
_________________ Jakob Josefsson |
||||
jupp, men som tur är finns kinnekulle ring nära ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1283 besök totalt |