Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 4469 besök totalt |
Lennart, om du skickar mig VHS-bandet så kan jag fixa att det blir digitaliserat och att vi kan lägga upp den någonstans. Mvh Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
En Lotus 47 (47GT53, Walker/Alexander) körde det loppet. Bilen hade nummer 70; skulle den bilen mot förmodan synas så är det första gången jag kan få se en i rörelse - det vore stort
![]() ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||
Jag har fört över VHS bandet till rå avi på min hårddisk. Nu skall jag "bara" lägga till en del kommentarer som Lennart skrivit ner och sedan komprimera det hela. Blir kanske lagom till jul... _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Videon klar!
Jag har nu redigerat ihop Lennarts video. Tyvärr är materialet bara knapp 3 minuter, dock mycket sevärt. Slutresultaten är en fil på 28 meg - jag ville ha god kvalité eftersom originalet är gammal smalfilm som förts över till VHS och därför inte är super skarpt. Mats, har du möjlighet att "hosta" den? Kan jag FTP:a upp den till din server? Svara här eller maila mig direkt på 911rs@swipnet.se om du ser detta. Mvh _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Du kan logga in på ftp://rejsa:rejsa@koni.no-ip.biz:99 och ladda upp den där.
Då finns den på http://koni.no-ip.biz/film/rejsa _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Tack för tipset men när jag försöker logga in så funkar det inte. Är det samma användarnamn och lösen som för forumet??' Anders _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Server: ftp://koni.no-ip.biz
Port: 99 Användarnamn/lösen: rejsa/rejsa Du verkar ju ha kommit in och skapat en ny mapp, är det uppladdningen som inte fungerar? Prova isåfall att ändra mellan active/passive mode. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Nej jag tror inte jag kommit in - än mindre skapat någon mapp. Jag är ganska ovan med ftp. Jag har inget ftp program utan trodde jag skulle kunna använda de inbyggda funktionerna i XP - det brukar funka, så dock inte nu. Jag får upp en inloggning - anger rejsa och rejsa, sedan får jag den berömda ficklampan och inget händer. Mvh _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Jag går bet på att ladda upp filen till rejsa servern.
Jag har temporärt lagt filen på min server http://www.jonssondata.se/files/ADAC OBS! Jag vill INTE att alla laddar ner den därifrån eftersom min bandbredd är begränsad och dyr. Om någon som tror sig kunna ladda ner och ladda upp den på platsen angiven här ovan kunde göra ett försök så vore jag tacksam. Jag kommer att plocka ner filen inom kort. Mvh _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
jag hade inga problem att logga in på ftp:n iaf, så det ska nog gå
![]() har inte fått hem filen än dock, så det tar nog lite tid!. inom en timma iaf ska den vara där!. (om inte datorn strular, murphys lag) _________________ -- Audi A4 TSquattro |
||
Toppen! ![]() Jag kollade nu via http och då är det mycket rikgtigt som Niklas sa att jag tycka ha lyckats skapa en "Ny mapp" men inte kommit längre. Kanske något brandväggsrelaterat...?? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 >> 4469 besök totalt |