Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4616 besök totalt |
Näfyfan vilken lyx, själv har jag gått den lite mer ekonomiska vägen och flyttat TV'n till där datorn står ![]() ![]() |
||||||||
![]() Tycker Joppes inslag var riktigt bra! Hoppas dom kör hårt med GT40n nästa vecka! |
||||||||
Kvällarna med Motorjournalen har alltid varit en helig stund för mig, men nu tycker jag att programmet har tappat tempo! Det blir alltmer uppenbart för varje avsnitt som visas den här säsongen.
Det verkar som om budgeten har grymt drastiskt. Mycket oväsentligheter som utfyllnad ("listan" och "om ett fordon") och gammal skåpmat som har gjorts om till ett "nytt" reportage (Joppes inslag om körkultur i olika länder). Trots att jag aldrig egentligen har varit intresserad av "veteranbilar" saknar jag också Peter Haventons underhållande inslag. Men provkörningen av 645i och reportaget om Puch var helt okej! ![]() och fortfarande är det långt kvar till Prestandas och Trafikmagasinets låga nivå. _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||||||
Ja du anar inte Andrew... Oss emellan, du skulle se Kristians domäner och leksaker... ![]() ![]() Själv jobbade man, så man missade programmet. För övrigt har jag 2 TV-apparater och en dator (snart 2) i min etta på 30 kvm... ![]() ![]() |
||||||||
Jepp. Tråkigt... Speciellt den där listan? Vad är det för idiotpåfund? Värst är nog nu den senaste? Vad gav den? Ett bevis på att Tonef vet hur en massa fälgar ser ut? Jag tycker mig vara hyfsat bilintresserad och jag visste endast hur Mags ser ut... Kanske jag kan få gör en favvolista över ingångsspår i Hedwigshöhe? ![]() Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
Får väl hjälpa dig lite med en lite bild som kompletterar din fälgkunskap då..... ![]() Compact "golden champ", min gamla pendlar moppe. Får väl hålla med om att programmet innehåller lite oväsentligheter och är lite "tamt" stundtals men jag gillar det endå. Framförallt att de ibland testar kul bilar samt att det alltid innehåller en stor portion humor ![]() |
||||||||
Hörru Andreas! Vad var det för ett påhopp? ![]() Tycker att det är dags för dig att komma över på middag snart (igen). Har lite nya leksaker... ![]() ![]() Kan väl för övrigt hålla med om att MJ tappat lite fart. Förhoppningsvis är det bara en svacka och ingen trend. _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Fortsätter spama tråden lite... ![]() Inget påhopp alls! Du vet vad jag menar. ![]() För leksakerna blir det ![]() ![]() ![]() ![]() Middag... Deal! ![]() |
||||||||
Böjd att hålla med. Motorjournalen har närmat sig Trafikmagasinet
(som verkar ha lagt beslag på alla roliga Top gear-inslag med Tiff & Clarkson)... Ta tillbaka det gamla programformatet, snälla! _________________ Jörgen Eriksson |
||||||||
Tiff Needell och Jeremy Clarkson jobbar numera på konkurrerande kanaler. Tiff och Vicky mfl. har blivit rekryterade av Fifth Gear (Channel 5?) och det är väl inslag från Fifth Gear som Trafikmagasinet visar? Jag tycker för övrigt att Top Gear's nya koncept med studiopublik och bankörning (med "the Stig") blandat med en stor portion engelsk humor är helt underbar. _________________ Henrik Andersson ![]() |
||||||||
Nja, bankörning och bankörning... Nörd som man är så vill man se en snitttid efter 10 varv på Brands Hatch eller nåt då. Bankörningen på ett omväxlande torrt och blött flygfält känns ganska "svajig"... Men humorn och de analogifyllda kommentarerna är guld! Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 4616 besök totalt |