Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (18015 totalt) |
Re: update juli2:
Fick lite Carrera GT vibbar av den bilden, vilket inte är helt fel...... _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||
Re: update juli3:
porr. |
||||
Re:
Motorn/Bilen byggs om för Långlopp (Daytona). då använder man inte sprintloppsgrejer tydligen ? och 14 timmar är nog ganska mycket i tävlingssammanhang men jag hoppas på många timmar till - till en amatör :-) _________________ Rickard Andersson |
||||
Re: update juli:
Har du testat sprutan än? Hänt någonting annat kul? /Claes _________________ Claes Ångström |
||||
Motor bygge
Hej Rickard Bara en fråga , hur mycket kan man få ut ur orginal boxer motorn utan överladdning samt vet du vad orginal lådan klara ? Ps. förövrigt ett helt underbart bygge ![]() ![]() ![]() Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||||
Karossdags
Inte mycket varken tid eller pengar till projektet på senaste, men har iaf. lagt handpenning på karossbitar. Så här kan det se ut en vacker dag långt i framtiden.... http://gallery.me.com/sgt996#100164 _________________ Rickard Andersson |
||||
Re: Motor bygge
Porsche för mig är ett oskrivet blad (har bara haft en tidigare (långt tidigare) och den hade jag en Rodeck 350 helalu, V8 i), men 1000Nm lär en fullpreppad låda kunna tåla. Orginal - vet ej. _________________ Rickard Andersson |
||||
Re:
ledsen att göra dig besviken den e byggd i gbg och inget annat från den som byggt den.. _________________ Fredrik Lundell |
||||
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
...har hittat komplett motor (GT2). Så jag hoppas på uppdatering snart ![]() _________________ Chris Ter |
||||
Undrar detsamma, både vad gäller Porkan och M5:an. Senast jag såg den sistnämnda var ju karossen trots allt en bit på väg, men vad hände sen? Har inte sett röken av den på mer än två år
![]() Trist att projekten inte får det flyt de förtjänar med tanke på vad byggherren kan! Se bara på legenden 540is ![]() _________________ Fredrik Nehlén |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (18015 totalt) |