Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2124 besök totalt |
6.0 litre W12 with 450 hp and 580 Newton-metres of torque - a gain of 30 bhp and 20 Nm on the predecessor model.
0 - 100 km/h in 5.2 secs.! 0 - 200 km/h in 17.4 secs!!! 0 - 250 km/h in about 30 secs. The clear glass headlight covers visibly display the technology that they protect: the 12-cylinder A8 is the first car in the world to be equipped with the new lighting technology of adaptive light with LED daytime driving lights, whose distinctive 5-star lighting elements also have a dual function as new design features for the vehicle's front end. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Är inte grillen lite grotesk? På ett amerikanskt vis... Ser ut som att den gapar för att äta upp framförvarande bil.
![]() Edit: Rättar lite... Stavar ju som en kratta. _________________ Anders Dauner |
||||||
Du menar: Gapar för att äta upp framförvarande BMW... ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||
Vänjer mig nog inte. Fortsätter nog köpa BMW istället. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Inte 7-serien i alla fall... > ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
På något konstigt vänster så har jag smält totalt för E65:an. Avskydde den när jag inte hade sett den i verkligheten, men det bor en sådan 100 meter från mitt hus och den är hur läcker som helst. Jag gillar egentligen inte detaljerna, men i det hela så är den döläcker. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||
Ja i kurvorna lär den bli ifrånkörd av en M3, självklart. Men jämfört med de andra bilarna i klassen ligger den nog mkt. bra till. Många har ju gett den betyget 'sportigaste lyxbilen' och jämfört med S-klass, 7-serien, Phaeton är jag nog beredd att hålla med. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Så är det nog. ![]() ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Jag har redan börjat vänja mig. Ju mer jag tittar på biderna, desto mindre grotesk tycker jag att grillen är. Så jag överlever nog både A6:or och A4:or med den designen. ![]() Däremot så ser skylthållaren ut som något man satte dit i sista stund bara för att den måste finnas där. _________________ Anders Dauner |
||||||
![]() Nu blev jag förvirrad. Nej jag driver inte med dig. om du tittar på skylten så passar inte den in. På översta bilden så är skylten suddigare än bilen På tredje bilden så är den för ljus och ser påklistrad ut. Förlåt, yrkesskada. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
Jag tycker att grillen ser lite sönderstylad ut inte riktigt i harmoni med resten av bilen. Övrigt så gillar jag den förutom ratten va e det för skit ser ju för jäklig ut.
![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Jag blev också lite förvirrad. För på Zatzy så är ju tydligen alla bilder photoshoppade. ![]() Men jag är med på vad du menar nu. Det som stör mig mest är själva hållaren i matt, olackad plast som inte riktigt passar in i den kromade grillen. _________________ Anders Dauner |
||||||
Det var därför jag inte förstod. Jag bemödar mig inte med att läsa där. ![]()
Jag håller med. Men den aktern är ju något som Chris B kan drömma om att få till... Mycket fin. ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||||
*fniss* Jag tror dig. ![]() Blir bara lite kallsvettig när någon hojtar "photoshop". Finns i runda slängar 15.000 registrerade användare på Zatzy som tror att alla bilder som figurerar på nätet är manipulerade i något bildbehandlingsprogram. _________________ Anders Dauner |
||||||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2124 besök totalt |