Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
707 besök totalt |
Mera Motor på TV4+ 031125
De visade ca 10 min från SLC på Mantorp och "Fredrik - SLC" heter i verkligheten ngt annat i efternamn. Jag trodde att forumreglerna gällde alla! Iofs har jag funderat över om patentverket godkänner efternamn med endast versala konsonanter! ![]() ![]() ![]() ![]() Bra propaganda för racing och Hr Skoghag (som jag redan tidigare är informerad om att han heter) hoppas jag fick en del golfare att göra nånting roligare. Dock slarvade de bort att spegla spänningen i situationen rätt rejält och fokuserade på lite Hemingwayskt reflekterande och en trist snurrning i stället. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Jag tyckte programmet var bra och speciellt då reportagen om SLC och de historiska bilarna.
![]() Datorn lockade dock mer när de började rabbla historien om nåt bilmärke som inte finns längre. ![]() Jämförelsen mellan A3 2.0FSI och Cooper S kändes förstås lite krystad. Gör folk verkligen det valet? Coopern är ju kul att köra... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Tyvärr missade jag själv det då jag var på en blivande Sponsorskurs för att utvärdera den.... (och den kan rekommenderas i framtiden när han kommer göra den för alla)
Så om någon vänlig själ har den inspelad eller kan fixa den på datorn så vore jag jätteglad.... eller om någon vet om den kommer i repris? |
||||
Tackar ![]() Men är det någon riktig snäll själ som kan spela in OCH göra om den till något dataformat så man kan spara den på datorn? så vore jag jätteglad. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
707 besök totalt |