| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
E: Stulen Supralåda 6 växlad
|
1379 besök totalt |
|
Jag vet att det inte e ett efterlysningsforum men behöver vekligen all hjälp jag kan få!!! Någon som får en förfrågan på att köpa Grejer till en Supra MKIV så hör gärna av er till mig på 0707532282 Följande blev stulet idag (tisdag 10/3/09) Utanför Helsingborg Silngelgrenrör med omsvetsad anslutning till 60mm WG (nytt) Hollset HX 55 med 19 avgas HKS kopia WG 60mm (ny) HKS fuelrail (ny) HKS 264 kammar (nya) Kamdrev ställbara (nya) Pressition 1000cc spridare (som nya och i sin förpackning) Aromotive A-1000 Bränslepump (något använd) PHR Tändkåpa (ny) Dubbel tratts dump Supra original 6 växlad låda med shortshifter Downpipe 3" rostfri (ny) Streempipe rostfri (ny) Luftfilterrör med tre anslutningar (ny) Belöning lovas.. Tacksam för alla tips _________________ David Lidborn |
|
Inte för att vara sådan "MEN" om du ska efterlysa saker som "ÄR" relativt normala saker, Lägg ut ett gäng bilder och specifiera dem mer ovanliga sakerna som är lättare för oss att springa på så är det en stor underlättning i mån att hjälpa till.
Mvh
_________________ Klaus Schöps. |
![]() |
SÄLJES
|
1379 besök totalt |