| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
SÅLD Passat Variant 1.8T Tiptronic -00 SÅLD
|
726 besök totalt |
|
Har fått ta över fars bil, och nu skall den bort till förmån för en mindre bil. Bilen är en blå Passat Variant med automatlåda och någonstans mellan 17-18tusen mil på mätaren. Bilen har klimatanläggning, cdstereo med 8högtalare, färddator samt sommardäck på snygga 16" LM fälgar. Bilder kommer såfort jag lyckats hitta minneskortet till kameran. Det finns dock två negativa saker med bilen: 1. En ganska allvarlig skada i lacken över det högra bakre hjulhuset efter närkontakt med en stolpe i det förra garaget. 2. En spricka i rutan väldigt långt upp, som dock besiktningsgubbarna inte hade några åsikter på. Nu till det roliga, jag begär ynka 35'000kr , jag skall inom kort återvända till Japan och behöver ha det här gjort innan. Är även intresserad av byten till en billigare, mindre, manuellt växlad rellativt "modern" (inte äldre än sent 90-tal) bil + minst 10'000kr i kontanter. Alla småbilar som klassar in här är intressanta, men självfallet föredrar jag något roligt som en BMW 318ti eller en Peugeot 106 Rallye eller något åt det hållet. Bilder kommer som sagt såfort jag hittar minneskortet. |
![]() |
SÄLJES
|
726 besök totalt |