Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
899 besök totalt |
Jag var på bilmässan i Geneve igår och tänkte jag kunde dela med mig av mina bilder.
Det blev ganska många men jag hoppas det är ok att lägga upp alla. Kombinationen av massor med folk och skit bakom spakarna på kameran gjorde att bilderna blev sådär men bättre än inget ![]() Mässan var kul att uppleva live och det kan varmt rekommenderas för andra som är intresserade. Åk dit en vardag bara för det var sjukt mycket folk på helgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
|
|
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
899 besök totalt |