| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
BMW M3 e30 Hjälp !!!
|
1849 besök totalt |
|
BMW M3 e30 Hjälp !!!
Hej Vet inte om detta är rätt att ha detta inlägg här, ni får mer än gärna i så fall flytta det Jag behöver få tag i artikel nr till plas pluggarna som man sätter fast sido kjolarna med Uppskattar öven om någon kan tipsa vart man får tag i dem. Skall ha i väg min kaross på bästring nu och skulle vilja få bort de gamla för att sedan ersätta dem med nya. Mvh Björn _________________ Björn Athlöf I garaget: Sensor GTR BMW M3 E30 87 Porsche 997 EVO |
||
|
Har för mig att de inte finns att få tag i längre. Kan också var de som sitter undertill som inte finns. Har läst någonstans att det var så, men jag hoppas att jag har fel.
Här är BMWs art.nr. blugg i tröskel:51711932996 _________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||
|
Re:
Helt rätt finns ej längre att köpa
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
|
När har ni då försökt handla? Jag lyckades köpa sådana för lite drygt ett år sen. Det är inte så att ni menar de här svarta plastbitarna som man skruvar på undersidan av tröskeln/breddaren?
_________________ ///BMW - Was sonst! |
||
|
om man tittar på http://www.realoem.com/bmw/showparts
|
||
|
Där ser man, då vet man det. Hade för mig att det var något som inte fanns längre.
Är det någon som vet vad man kan använda istället för den utgångna delen för att få ihop det. _________________ Kennie Flenstedt BMW 320daM -18 M3 e92 -08 Mini -15 M3 Competition -05 såld. 😢 BMW X3M 3,0i -04 såld |
||
|
Det här är inget roligt att höra talas om...!
Att kunna köpa "allt", rakt över disk, har varit en stor fördel. Vad ska man göra nu? Det tar emot, att ens tänka tanken...! Men är det läge att sälja nu? Innan mer och mer saker försvinner...! _________________ Joachim Lundgren |
||
![]() |
Skruva banåkabil
BMW M3 e30 Hjälp !!!
|
1849 besök totalt |