| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW E30 325
|
2108 besök totalt |
|
Letar efter en BMW E30 318is/325. Krav är att det inte är för mycket rost. Robin Nilsson 0733471037 _________________ Robin Nilsson BMW E30 M20B25 -89 Banbilsprojekt Audi A4 2.0TDI - 08 Bruksbil |
||||||||
|
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Det finns ytrost på vänster bakskräm och ja.. Det är väl allt. Fräscht underrede också. En bit från dig men det är billigt att flyga upp hit och roadtrip hem är alltid kul!
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||||
|
Re:
tyvärr, glömde skriva att det är sedan som gäller
_________________ Robin Nilsson BMW E30 M20B25 -89 Banbilsprojekt Audi A4 2.0TDI - 08 Bruksbil |
||||||||
|
Re:
Då skulle jag sätta en lite högre lägsta nivå annars är det mycket du saknar. Minst 318is/325 Då får du skivor bak istället för trummor grova 51 mm fjäderbenen 20mm krängare fram / 14,5 mm bak 320 är lite lätt slö om man säger så Fast ska du ändå bygga om allt så spelar det ingen roll försök i så fall hitta en bil utan taklucka det väger ca 13kg extra med allt som ingår till takluckan Dessa 13kg sitter dessutom på absolut sämsta platsen _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||
|
Re:
tack för infon, visste faktiskt inte om detta. ändrar i topic. mitt första projekt
_________________ Robin Nilsson BMW E30 M20B25 -89 Banbilsprojekt Audi A4 2.0TDI - 08 Bruksbil |
||||||||
|
Hittar du en 320touring så har den också 51mm ben och skivbromsar bak och allt är "lätt" att flytta över då till en typ 316kaross som jag tror är enklast att hitta utan taklucka. Om du vill meka så kan det ju vara ett billigare sätt att få en schysst bil.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Tack för alla bra tips
||||||||
|
Re:
behöver ju igentligen en bil att åka i själv=)... beror ju alldeles på vad man får för den. _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||||||
|
Har en e30 325i M-tech1 4d med taklucka tyvärr.
Rost finns det inte mycket av, men den behöver lite riktningsjobb då den varit i kontakt med ett vajer-räcke. Sedan saknas fram och bakstötisarna. Finns en del jobb som sagt, men den är inte dyr =) Skicka PM för mer info. Vänligen, _________________ J0 han Sahlgr 3n |
||||||||
|
Re:
har du mer info så kan jag lägga bud
||||||||
|
Re:
tyvärr lite för mycket missmatchning
||||||||
|
Re:
Låt honom köpa din bil och så kommer du och hämtar min istället. Då blir alla glada
(ok, ska inte spamma mera i denhär tråden) _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||||||
|
Re:
hade den funnits omnejd så
_________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||||||||
![]() |
SÄLJES
|
2108 besök totalt |