Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2351 besök totalt |
Lite OT: Men klottret på asfalten på ringen?
![]() Som topic säger, tjejen frågade var det var för klotter som finns lite överallt på asfalten på ringen, jag hade inget bra svar, klart man sett det men vad står det? Är det bara folk som skrivit signaturer eller vad? ![]() |
||
Re: Lite OT: Men klottret på asfalten på ringen?
Nej, det står allt möjligt. Det är mycket "Valfritt bilmärke - RULES!" och sådant. Till de mer ovanliga hör nog övergångsstället som är målat någonstans i Hedwigshöhe(?) Jag nöjde mig med att sätta en klubbdekal inne på Pistenklause! ![]() Mvh/Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Jo vi såg BMWSC-dekalen på Pistenklause när vi var där, så det är Du som har satt dit den! ![]() Beställ inte in vatten därinne på det stället för det kostar 5 euro!! ![]() ![]() Jo klottret på asfalten... ja vad ska man säga.... det är ju inte snyggt precis ![]() På ett ställe tex, jag tror det var vid bron i Adenau, stod det med meterhöga bokstäver "sabine - i love you".......... ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
....det måste vara Johann som har varit där och klottrat! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Frazze, Klotter? Vatten?? på Pistenklause??!! Du är ju helt fel ute! ![]() Jag tycker att det som skrivs på banan i de flesta fall är helt OK. Det är ju bara fansens hyllningar till sina hjältar. Ungefär som att man har med sig flaggor och banderoller till Råsunda. Att sedan Johan (eller var det kanse Tor-Helge ![]() ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
Nja det var ganska sent på kvällen då så ingen var direkt sugen på att festa tills småtimmarna just den kvällen. Vi var ju trots allt tvungna att köra tillbaka bilarna och oss själva till Adenau, dit vi bodde. Fast jag körde inte.. ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
Jag läste något om att det var förbjudet eller att dom vädjade till folk att inte skriva på banan, för att det vid regn var risk för halka på dom partierna som var målade. Minns inte exakt hur det var formulerat.
![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
En sak som jag tänkt på, är att jag inte ser klottret när jag själv kör på banan.
Står man däremot bredvid eller på banan så ser man hur fullklottrat det eg är. ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
[quote="Frazze"]
Fick man badbyxor också? ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
2351 besök totalt |