| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Klass A bilstereogrejer ALLT ÄR SÅLT!
|
1 besök senaste veckan (1815 totalt) |
|
Hej! Jag köpte en gång på mig högtalare och slutsteg för att bygga fin stereo i min bruksbil, nu några år senare ligger sakerna fortfarande kvar i sina förpackningar och jag känner att det är bättre att sälja dem. Namn / Nypris: Rockford Fosgate Punch 100ix / 7000kr (är begagnad) (Klass A slutsteg på 4ohm 2x50W stereo eller bryggat 1x200W mono. Det finns MYCKET bra med kräm trots "bara" de uppgivna 50-200W. Jag spelade 140db i min Volvo 240 med två 12or drivna av detta steg i mono )
MDS HC-475vt Klass A 4x75W slutsteg / 3300kr (är begagnad) (Detta steg har jag inte testat ännu, köpte det i syfte att driva 4st kit-högtalare. 4ohm maximum output 4x150W 4ohm bridged output 2x300W 2ohm WRMS output 4x150W 4ohm WRMS output 4x75W) MDS Dynanic DA-4, ett 4 tums kitsystem / 2200kr (är helt ny aldrig använd) (Ett frontsystem med 2st 4 tums högtalare med naturgummi och eloxerad aluminiumkon + 2st äkta silkesdiskanter + Dr Backes eftertraktade delningsfilter. ) MDS Dynanic DA-6, ett 6,5 tums kitsystem / 2500kr (är helt ny aldrig använd) (Ett frontsystem med 2st 6,5 tums högtalare med naturgummi och eloxerad aluminiumkon + 2st äkta silkesdiskanter + Dr Backes eftertraktade delningsfilter. ) MDS Audiofile 1090-POWER 10 tums bashögtalare / 1000kr (är helt ny aldrig använd) (En fin bashögtalare med kolfiberkevlarkon, naturgummiupphängd och har en slaglängd på 50mm, så stor låda behövs ej för bra basåtergivning. 700W max, 350WRMS) 1 farads System one, kondensator / 2000kr (är begagnad) (Digital upp/urladdare med display av spänningen, cnc-fräst fäste i Delrin medföljer) Finns nedpackat på min vind i Göteborg :roll: Kan skickas om du betalar frakten.
Pris: Bud mottages Kan tänka mig att sälja allt i ett paket för 5000kr
Här är de flesta av delarna, skickar också med lite dämpmaterial för baslåda
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Ja det stämmer, gissar att det är från -98 eller så. Använde det senast -02 om jag minns rätt, sedan har det blivit liggande. Är du intresserad?
Edit: Hittade denna bilden på nätet
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Re:
Ja det är bättre, men det är kul med gött ljud också hehe! ALLT ÄR NU SÅLT!! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
|
Re:
Ja det är det allt, i bruksbilen hade det varit trevligt. Men jag byter alldeles för ofta för att det ska vara värt att lägga massa jobb på det...
_________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1 besök senaste veckan (1815 totalt) |