| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Audi 100 Avant 1,8 kat nybes, nyskatt, nyserv -87
|
470 besök totalt |
|
Säljer nu slitvargen. Mycket väl fungerande bil som både är billig att äga och köra och som erbjuder bra landsvägskomfort samtidigt som den lastar fantastiskt bra. 11 flyttkartonger och en Billybokhylla lastas med lätthet med baksätet fällt.
Bilen är besiktad till Januari 2010, skattad till Januari 2010 och servad för 200 mil sedan. Den är tidigare ägd av en och samma familj mellan 1991 och 2008 och sedan köpt och brukad av mig. Har alla besiktningspapper, servicekvitton, m.m. sedan 1991 och därtill komplett originaldokumentation med instruktionsbok, garantibevis, servicebok som är fulltecknad till 29000 mil, m.m. Efter 29000 mil har den servats kontinuerligt, senast av mig själv. Mätaren står nu på 32900 mil, vilket verkligen inte känns när man sitter bakom ratten. Utrustning: - Sony-stereo med CD och MP3-CD-funktion - Bra sommardäck på plåtfälg - Mycket bra vinterdäck på plåtfälg (på bild) - Centrallås - Plyschinredning - Rails på taket - Lastlucka under bagaget - Taklucka - Metalliclack Defekter: - Stolsvärme sporadiskt fungerande (relä?) - Roståkomma höger framskärm, dock bara kosmetiskt, inget som besiktningen säger något om - Lätt ytrost på några få ställen - Repor och stenskott lite här och där, men inget som rostar - Liten reva i klädseln på förarstolens vänstersida Bilen är mycket pålitlig och har inte tvekat en enda gång att starta eller gå under min tid som ägare. Inga missljud eller konstigheter finns och senaste besiktningen klarade sig bilen med endast ett par små anmärkningar som ordnades lätt. Perfekt som pendlarbil eller om man behöver en bil med enormt lastutrymme. Drar lite bensin, eftersom det är minsta motorn men med modern styrteknik samtidigt som karossen har uppseendeväckande lågt luftmotstånd. Karossens rostbeständighet är mycket god då den är helgalvad, därav inga anmärkningar någonsin på rost i karosseri. Passa på att köpa en mycket billig bil både i inköp och drift. Om Ni har några frågor är det bara att ringa eller maila så svarar jag så gott jag kan. Bilen finns i centrala Borås. Pris: 9900 kronor, rejsarabatt 900 kronor = 9000 kronor. Går väl kanske att diskutera om man vill, men det görs på plats. Mailadress: haglund.claes(a)gmail.com Telefonnummer: 0705-849136 _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
![]() |
SÄLJES
|
470 besök totalt |