Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1777 besök totalt |
Bilder från Ringen 22/11 (Porsche GT3RS)
Var i krokarna i helgen och kunde inte hålla mig borta efter allt man läst och laddat ner från Forumet. Begick sålunda min premiär ![]() ![]() Fick en chock, när det första jag såg var en Porsche GT3RS ![]() ![]() Vad jag förstår så är det tyska exportskyltar ![]() ![]() Eftersom bilen är högerstyrd gissar jag att det är en lycklig engelsman som varit och hämtat sin nya bil på fabriken och på vägen hem passade på att köra in bilen på Nürburgring ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GT3an av förra generationen av GT3 (syns i bakgrunden) stod på rejält på banan, man kunde höra hur han varvade långt efter att han försvunnit ur sikte. ![]() Inga kolfiberbromsar på detta exemplar. ![]() När jag hämtat mig från den inledande euforin dyker det upp en andra GT3RS, denna gång en bil med saluvagnsskylt? (hade röda bokstäver) och Porsche Center Köln-dekaler (fick tyvärr inga bilder på detta ex men den hade de gula kolfiberbromsoken) ![]() ![]() ![]() Stilstudie ![]() På väg ut på ännu ett varv ![]() ![]() Jag har gjort som Magnus rekommenderar och förminskat bilderna till 800x600 pixlar, alla bilder finns dock i originalstorlek (2272x1704, ca 0.8 MB styck). Vill någon ha dessa, maila mig så kan jag skicka 'originalen'. Anders Johansson |
||
|
||
Jag tror detta kan vara de standardbelägg som bilen levereras med - de är nämligen gula på RS:en om jag minns rätt. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1777 besök totalt |