Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2254 besök totalt |
Det finns ingen ändring alls av det slaget. Den enda ändring som är med är att man bör skriva i tråden "Ny forumdeltagare" om man har ett ovanligt namn. Jag tror vi kanske ska ha en poll om det ska bli ett absolut krav på för och efternamn.... det har det aldrig varit innan iaf... _________________ ![]() |
||||
Absolut! Plus att forumet verkar locka till sig trevliga människor ![]() Men frågan är om vi behöver ha hårdare regler än vad vi haft från början eller om det räcker med att vi fortsätter följa de som finns? _________________ ![]() |
||||
Jag vet inte om det är så mycket hårdare regler i sig som skulle vara bra, utan mer att det blir mindre av gummiparagraf över det hela och helt klart vad som gäller. Som sagt, nu kan ju jag använda Bengt som nick och underteckna med Anders. Vilket troligen skulle leda till en massa kommenterande av folk om att reglerna ionte följs, etc..
Då är det betydligt bättre att ha en helt klar regel om att man skall ha både för- och efternamn. Vad är nackdelen? Nu finns det en nackdel i sig att inte kunna vara anonym, men tanken är ju att man inte skall vara anonym här. Har varit med om hot om stryk, mer eller mindre förtäckta mordhot samt även personligen blivit telefonterrad av en knäppskalle för att jag inte var anonym på ett forum, så visst finns det behov av att kunna vara anonym i vissa lägen. Men det här är ju inte den typen av diskussionsforum, med t.ex. i huvudsak ändlösa diskussioner om vilken F1-förare som är bäst, etc.. _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Inte längre... jag tog bort "ditt":
![]() Fast du kan säkert hitta något nyttt kryphål, hehe! ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Det lät som du flirtat med hans fru...på något suspekt forum....... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2254 besök totalt |