Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 1 besök senaste veckan (35900 totalt) |
Re:
ok, då blir du alltså förvånad om jag kommer in utan att passera "säkerhetskontrollen" ![]() Finns ju många vägar in i en byggnad ![]() Tänkte jag också kunde ge ett utlåtande här, efter allt gnäll från mig ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Går det att få den större än 100x70? Hur det än blir med storleken så tar jag en i det största format du kan få fram. _________________ Perra Pettersson Nissan GT-R www.23GTR.se - ALLT du behöver till din Nissan GT-R! www.facebook.com/23GTR.se |
||||
Re:
Jag har ingen sådan möjlighet, dessutom så tror jag att 100x70 är ganska nära gränsen för vad min bilds upplösning klarar av..om man inte skall börja se pixlar.. Nu jädrar! Nu är både planscherna och emballaget beställt.. ![]() Inget är som väntans tider.. ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Fått denna av Pär för att lägga upp här på Rejsa för intresserade. Ladda gärna ner o korrläs eller bara ha som skrivbordsbild på datorn:
http://www.ripnas.se/Nurburgring_sat PS: Den bilden som används till Pärs utskrivna exemplar har högre upplösning än den här. Men för allt normalt bruk på datorn så räcker den här med råge ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re:
om någon mot förmodan missat fortfarande: Beställinfo här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ![]() |
||||
Re:
Men då kanske inte namnet skall stå så tydligt i nederkanten ![]() Men detta är ju ett läge där hantverket att pyssla ihop informationen har ett mycket större värde än upphovsrätten för råmaterialet (tycker iaf jag). |
||||
Re:
Hejs, var uppe en sväng i helgen (strålande väder igår, dimmigt idag på fm) och tog en långpromenad från Brünnchen till Kesselchen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Re:
Tydligt att det här med Klostertal skall förfölja mig länge.. ![]() Jag tackar så mycket för arbetet du har lagt ner! Detta innebär väl att Klostertal på min plansch är 100% galet? Men inte när jag kollar i Scuderians utbildningsmaterial.. Det är inte nån skojfrisk tysk som är ute o flyttar på skyltarna på natten..? ![]() _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
Re:
Det är nog inte så farligt eftersom de flesta av de nya skyltarna sitter tidigare eller senare än de gamla grön-gula. Numera sitter de flesta mitt i respektive parti (Wippermann, Eschbach och Brünnchen t.ex) även om en del är mer tydligt definierade såsom Berkwerk och Wehrseifen. Hur som helst blev ju kartan alla tiders! ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Kartan uppdaterad!
Rev 11, version 1.1 för framkallning av omgång två Lagt till lite mer info, som t.ex höjder mm. Har även tagit bort alla småbilder där jag har saknat upphovsrättsägarens tillstånd. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 1 besök senaste veckan (35900 totalt) |