| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S/B: BMW 320i Touring -89
|
2283 besök totalt |
|
Säljer bilen till förmån för något som får dra tyngre släp. Teknisk fakta ser ut på följande sätt: - 23800 mil - 2l sexa på 120hk, 5-petad manuell låda - Väldigt lite rost, gått mycket i norrlands inland. Skärmar och trösklar i fint skick, bakluckan likaså. Underredet fräscht. - Taklucka - Sätesvärmare (funkar) på framstolarna - CD-spelare - Säkerhetspanel i taket som varnar om lampor är trasiga eller oljenivån är för låg och sånt - Elstyrda sidospeglar - Sommardäck på orginalfälgar, vinterdäcken är också på lättmetallfälgar, reservdäcket också. - Dragkrok - 3 extraljus (bosch rallye), ett trasigt p.g.a. stenskott. Irriterande men sant. - Bilen har inte ac eller servo. På det stora hela en fin och fräsch bil som funkar riktigt bra till vardagsbil, förra ägaren bekräftar att 2 barnvagnar får plats i bagaget. Har du mera packning än så går hela baksätet att fälla framåt. Drar inte olja eller kylarvätska så det är egentligen bara att tanka och se glad ut. Utgångspris är 14000kr, bilen finns i umeå och jag uppskattar om ni först skickar mail eller pm. Har väldigt oregelbundna arbetstider.
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
|
Kan skicka upp annonsen lite
Byte mot bensindriven bil, kombi eller liknande laståsna, som får dra minst 1600kg på BE-kort är också intressant. _________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
|
|
|
945 är gränsfall. De flesta hyrsläp är väl klassade för 1500 och golfen väger inte så mycket men det är ju tight.
Men berätta mera om bilen via PM eller så
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
|
Jag PM-ar ikväll när jag kommit hem från jobbet!
Ska försöka ta nån bild också, men det hinner nog bli mörkt... |
|
Bilen finns ännu kvar. Kan slänga med en inredningsbild också
Det trendriktiga solglasögonfodralet är fastlimmat så det lämnar inte några hål i brädan.
Hyfsat stort bagageutrymme trots låg takhöjd.
|
Femsiffriga bud mottages och snabba affärer än bra. Dock får ni inte bilen före måndag för jag måste ta mig till jobbet under helgen
![]() |
SÄLJES
|
2283 besök totalt |