Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2055 besök totalt |
_________________ Calle Olsson ![]() |
||||
Hmm...
Undra om inte Motorjournalen kommer att sända detta inslaget på Tisdag? Det här känns väl "sådär" certat... Jag tror inte att bilen hade plöjt gräs om Peter satt bakom ratten. Men sånt kan man ju inte veta, bara anta. ![]() _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||||
Tvivlat på att peter skulle varit ute i spenaten då han tävlat en hel del genom åren både stcc & radical mm så han har nog lite mer känsla för var gränsen går _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Detta kommer dem att visa på tisdag nästa vecka.
Bilen är reparerad sen smällen och Motorjournalen betalade kalaset utan problem vad jag vet. Finns någon annan tråd om detta tror jag. /påsen _________________ PÅSEN RACING Robert Johnsson, Älmhult |
||||
Så kan det vara. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
Blir väl bra reklam för deras "auktion". Den har väl redan betalat den bilen flera gånger om skulle jag tro.
![]() När avslutas den? |
||||
Den avslutades för länge sen, auktionen slutfördes inte och pengarna återbetalades till de som hade varit med ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
2055 besök totalt |