| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fälgar har köpts ( annons kan tas bort )
|
1136 besök totalt |
|
15" 4x100 fälgar köpes omgående enda kravet är att det skall vara billiga! info jag söker är: bredd et navhåls diameter bild pris Jag bor i stockholm Mvh / Ricard Hammerin 0708-711779 _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||
Dessa har jag liggandes. En av bakfälgarna har endel skrapmärken på insidan, men annars är de inte mycket körda sedan pulverlack. Tror inte de är skeva, körde dem utan att balansera däcken och jag kände inte av något alls. Suttit på en Mazda 323, som original har ET 45. Jag kan försöka mäta bredd och ET ikväll. Priset är kanske runt 1500kr plus frakt. Finns i Ljungby men kan tas med till Elmia i Jönköping påskhelgen
_________________ Peter Sternersson |
||
|
Peter: Vad är det för bredd, samt navhåls diameter
Gegge: vad är det för navålsdiameter samt pris! _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||
|
Bredd 200mm, borde väl bli 7,5".
ET fick jag till 38mm om jag nu mätte rätt, men det tror jag. Centrumhålet hade jag inget annat än talmeter att mäta med, men nån stans runt 53mm var det. Glömde kolla, men tror märket är Fondmetall. Några av dem har skrapmärken på kanterna till följd av amatör vid en för klen däckmaskin och lågprofilsdäck. _________________ Peter Sternersson |
||
|
Re:
Dessa får numera anses som sålda... Blev stort intresse via PM här. Hoppas du hittar några bra fälgar!
_________________ Peter Sternersson |
||
|
Har ett set 6,5x15, 4x100, ET ca 20 tror jag..
Fälgen heter PT flash om jag minns rätt, knappt använda,mindre repor finns. Centrumhål? ganska stort, 62mm ca Priside 800 för alla 4, finns i södra Stockholm. Mvh Micke _________________ Mikael Brinck |
||
|
Gegge: De var nog lite för dyra för mig.
Kristian: Vad har de för et ? Mycket intressant. Micke B: du har PM _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||
|
Tackar alla för sitt engagemang, det har nu löst sig.
Jag är nu ägare till Historiens fulaste 3-ekrade fälgar, skit samma, det skall bara sitta regndäck på dessa
Tack ännu en gång / Richard _________________ Richard Hammerin Region stockholm/ Honda Performance Club 0708-711 779 Kinnekulle 1.02,4 Gelleråsen 1.18,0 Mantorp 1.34,1 Gotland Ring 1.36.3 |
||
![]() |
SÄLJES
|
1136 besök totalt |