| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa bromsbelägg till min Toyota Celica St165 -88
|
1294 besök totalt |
|
Re:
Jag har mailat till Per Stacke men fick som svar att han inte kunde fixa fram något till min bil. _________________ /David Johansson |
||||
|
Re:
Så gjorde jag till min bil, Per Stacke visste att det gick ta ett annat belägg och kapa lite så skulle det passa och det gjorde det. Har för mig Performance friction har en sida på sin hemsida som visar beläggmått? _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Re:
Samma här, udda bil men belägg ordnades utifrån mina mått. Fick svarva kolvarna i ok som lösning. _________________ Marcus Gustafsson Mazda 323F GT4-R Mazda 323 GT-R |
||||
|
Re:
okej där har dom ju faktiskt till min bil. Då kanske man ska beställa därifrån då. Jag har aldrig köpt "ban-belägg" förut så jag vet inte riktigt vad det brukar kosta, men är 1200kr utan frakt rimligt för att par belägg från Ferodo, och är Ferodo något att ha? Kan man komma undan billigare ifall man köper något som passar halvt och sedan kapar till dom lite? Fattigt student som man är...
_________________ /David Johansson |
||||
|
Ferodo är riktigt bra grejer och dessutom till bra pris.
DS2500 är en bra kompromiss. Fungerar utan att fejda på bana, äter inte en massa skivor eller slits överdrivet snabbt. Gnisslar inte heller något nämnvärt på gata och har bra bett även kalla. Jag kör dessa både fram och bak på min och har bara gott att säga. Jag säger KÖP! |
||||
|
Re:
Låter kanon, precis vad jag ville höra. Tack för hjälpen att hitta. Tyvärr kan jag inte tyska men Google översätter sidan åt mig så det ska inte vara några problem
_________________ /David Johansson |
||||
|
|
||||
|
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||||
![]() |
Skruva banåkabil
Var köpa bromsbelägg till min Toyota Celica St165 -88
|
1294 besök totalt |