| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vem säljer macrolon/lexan för rutor till racerbil i STHLM?
|
3475 besök totalt |
|
Jag behöver få tag i macrolon/lexan för att tillverka rutor till mitt bygge, jag skulle vilja få tag i ngn i stockholmsområdet som har detta. Ngn som vet vart jag skall vända mig. Tacksam för svar. _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Jag är intresserad av småbitar för att testa att göra om de små sidorutorna om du har lite över att sälja.
Jag har ju så långt till Kuntze...
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
|
Re:
Jag ska nog ta en tur till min grossist ändå, så det räcker till dig också
om jag inte missminner mig, så brukar jag ta 500:-/kvm för 3mm. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Jag behöver till 2st sidorutor, bakruta och skiljevägg skall mäta upp men tror jag klarar mig på ca 2 kvm. skall förbi kuntze idag och kolla vad de har hemma, men om du har liggande kanske jag skulle köpa av dig.
Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Länge sedan jag såg detta inlägg, men kuntze hade inte när jag frågade dem ngn som har ett annat förslag?
Dude: hade du ngt hemma? _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Du vet ju var dom står
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Kolla på www.polonia.nu _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||||
|
Re:
Innebär det att jag kan susa förbi dig med mina mallar och måtta ut en bit som jag kan få köpa av dig
Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Eller så lägger du ut mallarna på golvet och leker pussel, gör att se hur liten bit du behöver
Skivan är 2050x1250. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Så kan man ju göra............. men det det är ju inte rätt
Jag återkommer inom ngn dag när jag "pusslat" klart
_________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
|
Re:
Har du ngn skiva kvar? den som var 2050x1250 räcker och blir över, jag klarar mig på en mindre bit oxå, men du vill väll kanske inte ta bort ca 1/3? Mvh _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
3475 besök totalt |