Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6172 besök totalt |
Re:
Alltid med. Om du menar däck chicanen efter torparn? Är ett måste för att hålla ner farten. |
||||||
Re:
Än så länge har vi aldrig nekat något att köra för att det varit fullt, men vi delar in dagen i pass istället för att ha fritt utsläpp. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
På fredag är det 95 db som gäller. Mvh Rikard _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||||
Re:
Är det bilen med hojmotor? På falkenberg visade det sig att hojar med fräscha originaldämpare inte fixade förbifarten på 95db. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
Re:
Har du orbisoud's "grupp-N" system? Det låter ju en hel del om det, dock har jag för mig att det är designat för att klara 95dB (fast det kanske är när det är nytt, det låter väl mer med tiden...). |
||||||
Re:
Tror det är ett OMP grupp-N. endast med bakre dämpare. Men rallysytemen har väl någon liknande dB gräns att leva upp till?! Iofs blir ju systemen mer högljuda med tiden. Det gär säkert bra, den mattsvarta drifting SX200'an från Linköping som var med någon gång i fjol lär inte få det lika lätt. Var så det skar i öronen när man stod och tittade ![]() |
||||||
det e grupp N 3 tum från grenrör med en 100 cells katt och en större 2,5 tums ljuddämpare längst bak å ett rör vinklat 90 grader ner i asfalten
![]() ![]() _________________ Emil Öberg leksaks lös ![]() |
||||||
Re:
Laglig fart för min del dock. Åker ju klen Shoppingbil. Dessutom är jag rädd om körkortet. ![]() Jag körde fram och tebax till Lnkpng i tisdags. Farbror polisen stod och pekade laser på två ställen. |
||||||
Re:
Har pendlat den vägen, så en vet.. 7 kontroller mellan Norrköping och linköping, en sträcka på fyra mil. Fast gäller bara att hålla koll på var fickorna är och efter civilbilarna ![]() Tänkte hålla mig till någorlunda fart ner imorgon också, fartgräns plus lite moms brukar vara lagom. _________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
Re:
Vilken tid tänkte ni åka från STHLM? Själv tänkte jag nog ta mig ner ganska tidigt. |
||||||
Re:
Trevligt, lämnar nog Ingarö vid den tiden också. Ses kanske på vägen ner, jag kör en röd Skoda. Kan väl ringa om du ser någon kontroll(farbror blås) 070-6975767 |
||||||
Jag och junior och Emil åker nog också vid 8 nånting. Silverfärgad CliORS, röd 318is och röd CliORS. Vi håller i oss när vi blir omkörda...
![]() ![]() |
||||||
Re:
Jag åker också ner från stockholm.. ska packa in prylarna i bilen bara. Vi ses kanske på vägen då! Kör en vinröd bmw e21. //Johan ![]() _________________ Johan Damberg BMW 323i E21 -81 BMW 320d E90 -05 |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 6172 besök totalt |