| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Spacers till BMW E30 4/100
|
1579 besök totalt |
|
http://www.manton.se/ Bra kvalitet och fin finish på dessa.
_________________ Markus Jonsson |
||||
|
Ingen dum idé...
Ingen dum idé men jag hoppades att komma undan lite billigare genom att köpa begagnat. också för att pröva vilken bredd jag ville ha på spacersarna. Vet inte hur mkt man kan ta i... Tack för svaret! /Adam _________________ adam ståleby |
||||
|
Re:
okej. Hmm... Kanske kan jag utöka denna säljestråd lite då jag pratar med expertisen (iaf jämfört med mig) ... Jag köpte nya fälgar som jag fullständigt förälskade mig i. De är 7" breda och har en ET på 37. Hur ska jag få dessa att fylla ut hjulhuset lite bättre? Någon som testat och vet? Bilen ska ju inte vara för jobbig att köra kanske skall meddelas. Tack och hej... Mvh Adam _________________ adam ståleby |
||||
|
Re:
När det gäller 7" breda fälgar på en E30 så är orginal et 24 på min E30 kör jag 7" fälgar med et20 & 25mm spacer fram samt 20mm bak. Detta är dock trångt då hjulen kommer rätt långt ut. Ett par 25mm spacer skulle nog passa dina fälgar fint _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Neeeej
Rackarns. Jag la en beställning igår kväll tyvärr. iofs 25mm då jag tyckte att jag kunde unna mig det.
Synd. Men om du vill bli av med dem oförskämt billigt= under 1000lappen så är det möjligt att jag är intresserad ändå. Mvh Adam _________________ adam ståleby |
||||
|
Re:
Edit: Skrev nåt dumt förut. _________________ VW Golf Alltrack -20 |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Spacers till BMW E30 4/100
|
1579 besök totalt |