| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:SÅLD
|
1384 besök totalt |
|
Med sorg i hjärtat måste jag tyvärr inse att tiden och intresset inte räcker till för alla projekt så nu ska jag sälja min kära Merca...
Mörkgrå/svart metallic Manuell vxllåda Helskinn OMP moccaratt Taklucka 17"hjul med vettiga däck Nytt batteri 2.5 tums rostfritt avgas med racekat. (Tyvärr?)Stajlad med M3-speglar och tonade bakljus och vita blinkers Kablar dragna för slutsteg Larm med startspärr Märkta rutor Fel och brister: Def AC(vet ej om det behövs en påfyllning el. ren) Bluddrar lite på låga varv ABS lampan lyser Behöver ett nytt ändrör på avgassystemet Avställd och obesiktad. Skickar med sänkningsfjädrar och nya framhjulslager. Har använt den som bruksbil men nu har den stått ett par år.Behöver lite TLC,sen ska det inte vara några problem att besikta den.Inga problem att starta och åka i den.Provkörning sker endast med mig i passagerarstolen.Bilen finns i Sandviken.Kom och köööp(innan jag ångrar mig...) Pris: 40000:- el. bud EJ BYTE Har lagt upp bilder på:[url]http://s681.photobucket.com/albums/vv179/kwakazaki/[url] Tel nr: 070-2483250 (jobbar skift-svarar jag inte,försök igen el.skicka sms så ringer jag upp) //Lasse Wikstrand _________________ Lasse Wikstrand |
|
_________________ Lasse Wikstrand |
![]() |
SÄLJES
|
1384 besök totalt |